Polityka zwrotów

Polityka Zwrotów i Wymian Sklepu Internetowego

I. Prawo do odstąpienia od umowy

1.1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru.

1.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego na adres e-mail: saltiqshop@gmail.com lub pisemnie na adres: Usługi Marketingowe Michał Bobek, ul. Adama Asnyka 11, 44-200 Rybnik.

1.3. Konsument może skorzystać z załączonego do regulaminu wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

II. Procedura zwrotu

2.1. Zwrotu Towaru należy dokonać niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument odstąpił od umowy. Towar należy odesłać na adres: Usługi Marketingowe Michał Bobek, ul. Adama Asnyka 11, 44-200 Rybnik.

2.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

2.3. Towar powinien być zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu (np. otwarcie opakowania w celu sprawdzenia towaru).

III. Zwrot środków

3.1. Zwrot płatności zostanie dokonany nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, z zastrzeżeniem punktu 3.2.

3.2. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwróconego Towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

3.3. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

IV. Wymiana towaru

4.1. W przypadku, gdy Konsument chce wymienić Towar na inny (np. inny rozmiar, kolor), prosimy o kontakt na adres e-mail: saltiqshop@gmail.com w celu ustalenia szczegółów wymiany.

4.2. Wymiana Towaru jest możliwa jedynie w sytuacji, gdy dostępne są inne egzemplarze zamówionego Towaru.

V. Reklamacje

5.1. Wszelkie reklamacje dotyczące Towaru lub realizacji Umowy sprzedaży można składać w formie pisemnej na adres: Usługi Marketingowe Michał Bobek, ul. Adama Asnyka 11, 44-200 Rybnik, lub drogą elektroniczną na adres e-mail: saltiqshop@gmail.com.

5.2. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres, numer zamówienia, rodzaj i opis wady Towaru.

5.3. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania i poinformuje Konsumenta o dalszych krokach.